Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Fullspäckad dag

Av Madeilene - 26 maj 2011 17:11

Dagen har verkligen varit fullspäckad och inte alls så som vi planerat. Till en början blev det ingen minigolf utan vi gick på måsen och åt istället. Jag åt en vldigt god pasta med tonfisksås till. Det receptet måste jag försöka göra hemma sen hehe. Efter promenaden från måsen åkte vi till Pierre och Co. I harmånger där det nu är 50% på allt i hela butiken då de firar 3 år. Jag fyndade en del kan jag säga :) för ingenting just. Dagen avslutades med en fika hemma hos mig och nu när josse och Sofia har åkt hem vill jag bara sova. Kevin delar dock inte den tanken med mig så jag måste vara vaken jag med haha. Bilder kommer sen. Sitter från telefon nu och då går de inte att ladda upp bilder tyvärr. Hoppas ni mår bra så hörs vi sen ;) kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeilene - 27 juni 2011 22:21

fan... blogglusten försvann igen :( haha   förlåt!

Av Madeilene - 15 juni 2011 20:24

    På första bilden ser ni hur det såg ut kring fönstern och sen de resterande efter att jag målat dem. Vitt är såååå mkt snyggare :) jag är nöjd! ...

Av Madeilene - 15 juni 2011 20:04

Nu har jag sommarlov vilket innebär att jag har hela dagarna fria för annat. Jag har dock inte haft en enda stund "ledig" haha. Har målat fönsterna i tv-rummet vita (de var bruna förr)  Bilder kommer i ett senare inlägg!   Idag hade vi mammaträff...

Av Madeilene - 7 juni 2011 20:28

Hej jag heter Madde och har inget liv...   ...ungefär så känns det just nu. Jag sitter dag och natt med denna satans jävla tenta. Jag fattar inte ett skit utav vad jag läser.. hur ska jag då förstå vad jag ska skriva? Nä fy! Klarar jag denna tent...

Av Madeilene - 3 juni 2011 12:43


Vad händer med dagarna? Redan fredag igen liksom?! Denna dag har bestått av att pyssla med hemmet.. det vill säga tvätta, hänga tvätt och vika tvätt. Diskmaskinen är igång också om ni vill veta.    mest av allt är jag glad över det fina vädret ...

Presentation


Hej och välkommen! Denna blogg skrivs av en ung studerande småbarnsmamma vid namn Madeilene. I denna blogg hittar ni allt från barnbestyr till kläder, musik och inredning. Undrar ni över något så tveka inte att fråga :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards