Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Madeilene - 7 juni 2011 20:28

Hej jag heter Madde och har inget liv...


...ungefär så känns det just nu. Jag sitter dag och natt med denna satans jävla tenta. Jag fattar inte ett skit utav vad jag läser.. hur ska jag då förstå vad jag ska skriva? Nä fy! Klarar jag denna tenta ska jag fira med en satans fylla... eller i alla fall med att aldrig öppna dessa böcker något mer..!


Mitt i allt fick jag i alla fall ett glädjande besked idag. Nämligen mitt betyg på tentan i värdegrundskursen jag gjorde för några veckor sedan. Jag fick en väldigt bra kommentar och betyg vilket gjorde mig skitglad. Jag kände verkligen att jag var duktig just då! Sen att jag nu inte förstår varför jag fick det betyget var en annan sak haha. Jag är i alla fall glad :D


Nu blir det tyvärr till att fortsätta med tentan medan Fredde försöker lägga Kevin. Är förhoppningsvis klar med den ikväll/imorgon så vi får höras mer sen

kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen! Denna blogg skrivs av en ung studerande småbarnsmamma vid namn Madeilene. I denna blogg hittar ni allt från barnbestyr till kläder, musik och inredning. Undrar ni över något så tveka inte att fråga :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards