Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Madeilene - 29 maj 2011 19:26

Ja då har denna helg passerat då! Gick snabbare än vad jag trodde det. Och skönt också då jag behöver ringa viktiga samtal imorgon. Behöver också gå till bibblan och hämta en bok jag har "beställt". Sista skolboken jag behöver boka hoppas jag :p Känns sjukt att säga så hehe.


Helgen annars har vart lugn. I fredags var jag bara hemma. Gjorde inget speciellt och Kevin somnade snabbt så gick inte att göra så mycket. I lördags fyllde min vän Erica år så jag besökte hennes fest en snabbis innan jag följde med syrran till mamma. Firade morsdag igår kan man säga.


Idag har jag vart på möte och pysslat på hemma. Orkar inte så mycket annat just nu.


Det får bli det lilla inlägget för idag. Imorgon kör vi nya friska tag ;)

hoppas ni haft en underbar helg allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen! Denna blogg skrivs av en ung studerande småbarnsmamma vid namn Madeilene. I denna blogg hittar ni allt från barnbestyr till kläder, musik och inredning. Undrar ni över något så tveka inte att fråga :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards